Varriiczz Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 (endret) Hei, har en skrangling/klang når jeg kjører på ujevn vei og over småe homper og ujevnheter i veien. Høres ut som noe lett som skrangler. Hører ikke lyd inne i bilen, hører det godt fra høyre side. Høres godt når jeg kjører over komlokk og bilen sporer litt til siden. Bilen sporer ganske mye på dårlig vei. Noen som har hatt dette problemet eller vet hva det kan være? Kan prøve å filme lyden og legge det ut hær senere. BMW E46 320D 2002 150HK Endret Juli 31, 2016 av Varriiczz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 Touring? Veldig vanlig at fjærene bak ryker på disse, hvis det fremdeles er de originale fjærene som er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 Forsvinner det når du trykker inn bremsen? Hadde akkurat samme ulyd, og med meg var det et feste på ene bremseklossen bak som hadde knekt, derfor kom det alltid en skranglelyd når jeg kjørte på ujevn overflate. Prøv vertfall og trykk inn bremsen litt når du kjører, forsvinner lyden er det garantert bremseklossene som må byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varriiczz Skrevet Juli 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2016 Er touring ja, men er ikke noe høyde forskjell på høyre og venstre side, og jeg jekket opp bilen, tok av hjulet og sjekket litt under, men fjærene så ikke ut som det var problemet :S Skal sjekke i morgen om det forsvinner når jeg bremser. bremseklossene har ganske mye belegg igjenn så de er ikke akkurat slitte. Kan det evt være subframe foring? eller blir det mere som dunkelyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 Var ikke slitt med meg heller, var bare knekt festet så den lå løs inni caliperen og lagde lyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varriiczz Skrevet Juli 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2016 ahhh, skjønner. lagde den konstant skrapelyd eller kom lyden på feks småe humper osv dårlig vei? Hører ikke mye på helt flat vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varriiczz Skrevet August 1, 2016 Forfatter Share Skrevet August 1, 2016 Har testet litt på vei til jobb og merker ingen lyd når jeg bremser og kjører over komlokk og andre humper Skal sjekke bremseklossene i dag Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Lagde ingen ulyder på jevn vei, kun over ujevne overflater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå