Jump to content

Varriiczz

Members
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

About Varriiczz

  • Rank
    Sersjant

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW E46 320D

Recent Profile Visitors

668 profile views
  1. Hei Var så heldig å ha fått noe på bilen mens den sto parker i 2 dager. noen som har ideer til hva som kan ha gjor dette? my guess er evt kråke / måke som har landet på bilen. Noen andre som har hatt noe lignende?
  2. Hei. noen som har montert ledbar på taket? tenker å kjøpe ledbar og lurer på om flere har montert på taket og hvilken størrelse ble brukt + hvordan ble den festet. gjerne legg til bilder også
  3. Fikk endelig bytta controllern men har fremdeles feil på alle glødepluggene 😖 Hva annet kan det være? Glødepluggene ble byttet i sommer da jeg hadde feilkode på nr 1, byttet til bosch
  4. Har fått skrudd ut controllern nå men kontaktene sitter nå jævli fast :/
  5. Da prøver jeg fra under bilen først, Takk for svar 😁
  6. Så du vill si det er lettere å ta den under enn over?
  7. Hei, skal bytte glødeplugg controller på min E46 320D 2002 Noen som kan forklare beste måte å bytte den, må jeg av med hele innsuget eller er det lettest å ta den fra under? Hvor sånn cirka er den plassert?
  8. Har byttet pakningsskive i bunn av injectorene nå og lekasjen er borte og ristingen er blitt bedre, men rister under lavt turtall nå og er litt slapp om jeg skal begynne å kjøre/revers Motor går helt fint når den er kald/lunken, men hvis jeg gir på litt så begynner den å riste :/
  9. Har nå prøvd å stramme mutter men har fremdeles samme problem.
  10. Skal gjøre det, er dårlig med verktøy der jeg er nå. er ganske trangt rundt mutteren så man kommer vell ikke til med fastnøkkel? eller å man av med innsug?
  11. Hei, har en E46 320D 150HK 2002 Touring som kjører helt fint når bilen er kald og kjører fint på varm motor helt til jeg begynner å dra den godt, da begynner motor å riste i både idle og når jeg kjører, den rister ganske mye i lavt turtall under 2000 rpm og minsker en del når den kommer i høyere turtall men drar godt. sjekket injector og ser det leker fra injector 2, og ser ut at det kommer fra trykkrøret, noen som har erfaring med dette og vet om det bare er å bytte trykkrør eller må hele injectoren også byttes? legger til et par bilder.
  12. Varriiczz

    .

    .
  13. Hei, har nå byttet termostat og fått tilbake tempen, den går raskere opp i temp når den står å idler og når jeg kjører ligger den å lurer på 88-92 grader, er det grei temp? var -3 grader når jeg var ute å testet. Tenkte tempen skulle holde seg over 90 grader når jeg kjørte og sto stille, men er litt fram og tilbake :s Så også at røret fra termostat og til egr hadde en liten tutt som var åpen, skal den være sånn eller skal det være noe som dekker til den?
  14. Takk for svar, har bestilt termostat nå så får håpe det fikser problemet
  15. Sjekket netopp litt raskt etter egr kjøler bare ved å ta av fremste deksel, men kan ikke si at jeg så noe som lignet på det nei, hva er grunnen til at automat har men ikke manuell da?
×
×
  • Create New...