sAlnes Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 (endret) Selger en E39 Touring i deler. Det som ikke står på solgt listen har jeg fortsatt. Både understell bak og foran og motoren er nede så lette plukke.Motor er plukket delevis i deler og kan selges som delemotor for en 500lapp SOLGT: Skinninteriør luftbelger Sensorer til luftbelger Felger Starter Bakluke m. tilbehør Frontfanger Radiator Takrails Midtre katalysator. Dører høyreside Vindusheiser Dører venstreside er boss. Lykter foran og bak Endret August 22, 2016 av salnes34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 pre face ja? skulle gjerne hatt hele kontakten inn på abs hjernen som ligger bak hanskerommet. trenger egentlig bare 2 små pinner fra den, så eg får ASC signalene i orden på min e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet August 4, 2016 Forfatter Share Skrevet August 4, 2016 1 time siden, D.Toft skrev: pre face ja? skulle gjerne hatt hele kontakten inn på abs hjernen som ligger bak hanskerommet. trenger egentlig bare 2 små pinner fra den, så eg får ASC signalene i orden på min e38 Det kan ordnes. Tror du har nummeret mitt så bare send en mld på når du kommer eventuelt. Er hjemme fra ca kl1800 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 passer ikke før mandag har nr enda, skal prøve å huske å gi en lyd en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet August 4, 2016 Forfatter Share Skrevet August 4, 2016 Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet August 15, 2016 Forfatter Share Skrevet August 15, 2016 Opp, har fortsatt mye deler liggende. Motor selges også i deler. Bakstilling er nede så lett å plukke fra den. Noe utstyr som selges: Cruise control, multiratt, regnsensor. Airbagger i A stolpe og mer. Bare å spørre så skal jeg sjekke hva som er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Pris på dempere til bakluka? Om dem enda fungerer bra selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet August 18, 2016 Forfatter Share Skrevet August 18, 2016 De er dessverre solgt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 Forskjermer rustfrie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet August 18, 2016 Forfatter Share Skrevet August 18, 2016 Den ene er solgt og den andre har litt rust og en bulk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 Har du sort gulv i bagasjerom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet August 19, 2016 Forfatter Share Skrevet August 19, 2016 Det har jeg! Husker ikke helt tilstanden men skal sjekke etter helgen. Er vekkreist til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 Kjempe saker, send meg gjerne et bilde på PM. Bor i bergen så kan hente fortløpende, må vel ha matta mellom baksete og gulv greia også.. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet August 20, 2016 Forfatter Share Skrevet August 20, 2016 Skal få sjekket tilstanden først men går billig Er hjemme igjen på søndag en gang danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajenssen Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Hei Skulle hatt høydejusteringsføleren for luftfjæring bak. Min er gåen og det er noe kjedelig å kjøre rundt uten fjæring bak;) du når meg på 45804900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå