BMW-cab Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 (endret) - Endret November 19, 2016 av BMW-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Hva er galt med den som står i nå? Den burde ikke være noe problem å reparere. husk også at mechatronicen er kodet til bilen, slik at denne må flyttes over/kodes på nytt ved bytte av gearkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-cab Skrevet August 4, 2016 Forfatter Share Skrevet August 4, 2016 (endret) On 4.8.2016 at 16.03, Clipictrial skrev: - Endret November 19, 2016 av BMW-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet August 5, 2016 Share Skrevet August 5, 2016 Høres ut som et ventilhusproblem, eventuelt også bussinger internt i giret. Flushing vil ikke fungere som reparasjon mot dette, det er kun et vedlikeholdsalternativ. Husk på at det er mange ulike typer av disse girene, og ikke alle mechatronicer går overens. Startsperre må ikke kodes, men mechatronicen internt i giret er en styreenhet som må kodes til chassisnummeret til bilen. Har ingen betydning hvilken type girspak du har, styreenheten sitter internt i giret uansett. Det er ikke alle mechatronicer som lar seg kode, delenummeret må passe til bilen, med andre ord må du muligens flytte over denne (og eventuelt problemet) til det ''nye giret'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå