Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt med den som står i nå? Den burde ikke være noe problem å reparere.

husk også at mechatronicen er kodet til bilen, slik at denne må flyttes over/kodes på nytt ved bytte av gearkasse.

Skrevet

Høres ut som et ventilhusproblem, eventuelt også bussinger internt i giret.

Flushing vil ikke fungere som reparasjon mot dette, det er kun et vedlikeholdsalternativ.

Husk på at det er mange ulike typer av disse girene, og ikke alle mechatronicer går overens.
Startsperre må ikke kodes, men mechatronicen internt i giret er en styreenhet som må kodes til chassisnummeret til bilen. Har ingen betydning hvilken type girspak du har, styreenheten sitter internt i giret uansett. Det er ikke alle mechatronicer som lar seg kode, delenummeret må passe til bilen, med andre ord må du muligens flytte over denne (og eventuelt problemet) til det ''nye giret''

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...