Gå til innhold

Vannlekkasje i Bmw E90 06

Vebjørnaa
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har fått en stor vannlekasje i min E90 som jeg fant igår ved å fjerne teppene.. 

Fant ut kor lekkasjen var og vet hvordan jeg tetter, men lurer på om noen vet av en løsning om hvordan jeg kan få dette tørt fortest mulig? 

Har løftet opp teppene, tørket ut alt jeg klarer med svamp og satt på en varmeovn inne i bilen og rutene litt på gløtt 

Har stått å tørket i ca.6 timer men meste parten av vannet sitter i mattene ( har prøvd å klemt ut mest mulig

Vannlekasjen var ved torpedo veggen i fotbrønnen på passasjerside 

20160806_172433.jpg

20160806_172441.jpg

20160806_172459.jpg

20160806_172517.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer eller mindre slik som du gjør. Hvis det blir sol ute så er det bare å sette bilen i sola og ha teppene slik du har nå og åpne et vindu bittelitt på gløtt for at det skal fortsatt være varmt, men at dampen skal kunne komme ut.

Andre ting du kan bruke:

-elektrisk lufttørker/avfukter
-kuler med silicagel (du får kjøpt hele poser) du kan ha liggende i bilen for å få vekk det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, E.C. skrev:

Mer eller mindre slik som du gjør. Hvis det blir sol ute så er det bare å sette bilen i sola og ha teppene slik du har nå og åpne et vindu bittelitt på gløtt for at det skal fortsatt være varmt, men at dampen skal kunne komme ut.

Andre ting du kan bruke:

-elektrisk lufttørker/avfukter
-kuler med silicagel (du får kjøpt hele poser) du kan ha liggende i bilen for å få vekk det siste.

okei, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...