Bimmer Bridi Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 Hei. Jeg har en e39 der bare ene vindusviskeren fungerer! Begge fungerte som di skal men plutslig hengte di seg opp i hverandre og ble stående fast så sikringen ble ødelagt men når jeg hadde byttet sikring var det bare den ene som virket. Jeg har ikke spesielt peiling på bil, men det kan virke som om den andre har hoppet av eit hjul for den er bare helt løs når jeg tar i den når jeg ikke har på vindusviskerene mens den andre sitter fast. Kan det stemme att den har hoppet av et hjul eller ut av et hakk? er det isofall mye jobb og fikse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 (endret) Du må skifte dette staget, delenummer 61618361741. Koster ca 100,- Enkelt å bytte, se her http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=149 Endret August 9, 2016 av Hpi orala reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 Må eg innom en bmw forhandler eller får jeg bestilt denne en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 (endret) . Endret August 15, 2016 av Bimmer Bridi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet August 10, 2016 Forfatter Share Skrevet August 10, 2016 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet August 11, 2016 Forfatter Share Skrevet August 11, 2016 (endret) . Endret August 12, 2016 av Bimmer Bridi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet August 13, 2016 Forfatter Share Skrevet August 13, 2016 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå