E63FAN Skrevet August 12, 2016 Share Skrevet August 12, 2016 HJELP!! , er det noen som kan hjelpe med info om hvordan skifte ut originalinnsatsen med ny LED innsats? Jeg har kjøpt det nye og skal skifte ut dette selv, men trenger å vite hvordan komme til innsatsen? er det likt med E91 hvor hjulet og innerskjermen må skrus helt av? Eller er det mulig ovenfra? Eller må lykta skrus av? . Setter stor pris på hvis noen som vet dette kan komme med in-put Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E63FAN Skrevet August 13, 2016 Forfatter Share Skrevet August 13, 2016 Hei og takk for DIY video :-). Pærene kan monteres ovenfra uten demontering, det er topp. Men hvordan er pæren med ledninger festet til selve sokkelen/lykta? Jeg har prøvd å rugge og nappe, men det sitter dønn fast og jeg tør ikke bruke krefter, det blir for dyrt i denne sammenhengen. Ifølge denne videoen og en annen jeg har sett på Youtube skal det bare være å nappe den løs, men det funker ikke. Jeg ser at det sitter en liten skrue på sokkelen som jeg lurer på om er for å skru pæren fast?? eller? Håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Ingen årsak Pæren er vel bare vridd i en sokkel med spor i. En ser på pæren at den har sånne tagger på seg, som låser den fast i ett spor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E63FAN Skrevet August 14, 2016 Forfatter Share Skrevet August 14, 2016 Supert Reef , takk for tipset, jeg tenkte ikke på det. Jeg prøver imorgen tidlig, spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå