Rogeren Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 har prøvd å få til kartoppdatering på f31 med nbt, 2016-2 next europe, bilen spør etter kode etter kart er oppdatert... tabbe å ikke ha det klart på forhånd tydeligvis. Har lastet ned en drøss med fsc-generatorer osv, men får de ikke til å virke, får bare opp fsc not valid når jeg laster inn filen som er lest fra bilen med esys. Noen som har ordning på dette? Evt noen som fikser biffen i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Kan hjelpe deg neste uke når jeg er tilbake fra ferie, hvis du ikke får fikset det før. Bare send meg filen din på PM. Du har generert filen riktig etter at du har hentet den fra bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Du må konventere fila du henter ut i fra esys før du legger den inn i fsc programmet. Ligger ein wiki på f30. Bimmerpost på korleis. Knutmyr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå