Gå til innhold

Ødelagt turbo E60

Bent Arne
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en BMW e60 525d manuell 04 modell som har gått 178 xxx km. Jeg har hatt bilen i 1 1/2 år og har ment at turbo akselen har hatt litt slakk i seg.  Nå nylig var jeg på en liten kjøretur hvor det plutselig kom en høy skarp skjære lyd i fra motoren som følgte turboen. Bilen parkerte jeg maks 2 minutter etterpå og etter en undersøkelse er det turboen som skriker. Regner med da at det er blitt for mye slakk i akselen  at vifte bladet tar inni eksos/kompressor huset da det høres sånn ut og at snakket i akselen kun var opp og ned. Har basert meg på å kjøpe ny turbo /brukt men har samtidig lyst til å oppgradere til en bedre turbo. Har lest at Trf Performance modifiserer turboen og tilpasser den bilen. Dette mener jeg blir det beste for bilen.  Har steg 2 tuning på bilen nå, men dette er ikke fra Trf Performance. Etter å lest litt ser jeg at Trf Performance har veldig gode tilbakemeldinger og god kvalitet så vurdere dem. 

Det jeg lurer på er om noen her har oppgradert denne turboen og andre evt nødvendige deler hos Trf Performance? Hva var prisen for dette?  Eller noen andre gode turboer å anbefale? 

Takker for all svar 

Mvh Bent Arne 

Endret av Bent Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...