bergeee Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Hallo, nettopp byttet pakninger i dieselpumpa på min 1993 mod 525tds, fått justert den inn slik at den går pent på tomgang og ikke ryker noe spesielt når jeg drar på(bilen går frisk og bra sånn som den burde), men problemet er at når jeg slipper gassen så stopper turtallet å synke ved ca 1200rpm, også "fjusker" den seg ned til 800rpm, åssen skal jeg få løst dette? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Da får den nok fortsatt litt for mye. Flytt lokket ørlite grann fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 Ok. Skal prøve på det. Var nettopp ute å kjøre litt å la da merke til at den ikke røyk noen tingen som helst under pådrag? Har alltid ryki litt grått når jeg straffer den opp bakker. Nå var det ikke antydning til røyk engang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå