Jonaspb Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Hei! Tenkte jeg skulle bytte emblemene på bilen min, en 2006 E87. Jeg har ordnet meg med emblemene, men ble brått litt usikker på hvordan emblemet bak på bakluken sitter festet. Sitter denne med lim eller er det bare festet likt som på panseret, altså at du bare kan vippe det av med en flattrekker e.l? Noen som vet? Vil helst ikke rive av hele baklukeåpneren da jeg skal bytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Likt som fremme. Det er presset inn i gummipropper og kan bare vippes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaspb Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 (endret) Sikker? Så en video av en litt nyere 1-serie, da var den limt på. Fra originalt av. Endret August 22, 2016 av Jonaspb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Men i 2006 så er vel det ikke limt. Det er uansett bare å vippe det ut uansett og det er limt eller ikke. Varme det opp med hårføner først er et tips om det er limt. Eller bare vippe det litt ut og se inn på siden om det er limt eller ei det skal vel uansett helt av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå