engern Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Har en 318i 94 modell E36. Syns girstangen må veldig langt inn mot venstre for og sette den i revers. Faktisk så langt inn mot venstre at midtkonsollen har sprukket opp fordi girstangen må presses så langt mot venstre. Hadde sånn ramme i chrome plast som også knakk fordi girstangen måtte presses så hardt mot den. Har kjøpt ny nå i metall chrome, men med denne montert så får jeg ikke satt bilen i revers på grunn av at girstangen må presses så langt inn. Kan ikke huske at girstangen måtte presses så langt når jeg kjøpte bilen for 3-4 år siden så det må være noe som har skjedd der. Er det noen slitte deler som kan være årsaken? Eller er det noen måte og justere det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet Oktober 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Ingen som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 7, 2016 Share Skrevet Oktober 7, 2016 Du kan skifte deler til skifte mekanismen. Mulig det kan justeres, men vet ikke. http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-Sedan/Europe/318i-M43/L/browse/gearshift/gearshift_manual_transmission/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet Oktober 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2016 Takk for svar! Etter mye Google søk så fant jeg endel med samme problem på engelske forum. Ser ut til at det kan være fôringer som må byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå