stig. Skrevet August 26, 2016 Share Skrevet August 26, 2016 er på utkikk etter en m10 motor, samma hva kan godt være havarert , trenger egentlig kun en blokk med veiv, å det kan også være i dårlig/havarert stand, skal bare brukes som jig. så om noen har en å gi bort,evnt å selge veldig billig, gi lyd. fint om den befinner seg i Oslo/Akershus/Hedmark/Vestfold/Østfold området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 har en billig blokk med topp og litt annet i sarpsborg en m10b18 gasser fra e30, komplett akkurat nå, men har en annen m10 jeg skal flytte over det meste av "løsdeler" på først, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 hmmm , hva er billig ? koster meg mer å hente den sikkert,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 500 lapp, Ta deg en harrytur mens du først er her så tjener du fort inn kostnaden 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 jeg harryhandler på charlotten jeg vettu da skal jeg ha det i bakhodet vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå