Public Enemies Co. Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 (endret) Noen som har noen formening om hva dette kan være? Har stått på bukk i et par måneder i varm garasje med brekk på, men var ikke slik da jeg satt den fra meg. Setter pris på svar! Endret August 30, 2016 av Public Enemies Co. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
largund Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 Dekksubb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Public Enemies Co. Skrevet August 30, 2016 Forfatter Share Skrevet August 30, 2016 Da ville vel lyden vært mer konstant? Og er god klaring til dekkene både foran og bak. Det hender at den låser et av hjulene også, akkurat som om brekket skulle stått på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCandy Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 Om du kjører i SAKTE fart og drar litt i handbremsen, kan du høre noen forskjell i lyden da? Om dette er tilfelle ville jeg ha demontert bremsene og sett om alt er i orden. Spesielt siden du sier at handbremsen har stått på over lengre tid. Det er en mulighet at bremsebelegget faktisk har løsnet, og festet seg på skiven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCandy Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 Du skriver også at hjulet/hjulene kan låse seg. Hvilken bil er dette snakk om? Har du separat håndbremse ( skiver med Trommel)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Public Enemies Co. Skrevet August 31, 2016 Forfatter Share Skrevet August 31, 2016 Prøvde det også og var ingen annerledes lyd.. Er også verdt å nevne at håndbrekk lampa konstant lyser. Er snakk om en 94' E36 med skivebremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCandy Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 Har du mulighet til å jekke opp bilen for så prøve å rotere hjulene? Da vil du kanskje høre hvor lyden kommer fra. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Public Enemies Co. Skrevet September 5, 2016 Forfatter Share Skrevet September 5, 2016 Da fant jeg problemet og det viste seg at det ikke var værre enn at hjulene foran subbet i coiloversen. Ingen skade skjedd, men er noe jeg burde ha lagt merke til. Håper dette kan hjelpe andre i samme situasjon. Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå