færskingen Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 (endret) Har en e39 520 fra 1996 .Hva slags diagnose (port) har denne? Har vært på veng bilverksted og de kunne ikke lese av noe som helst på den.Måtte til merke verksted sa de. Er det noe feil med diagnose kontakten på bilen min? Ser jo mange som kjører diagnoser selv med diverse utstyr så det skulle vel ett verksted også kunne isåfall.?? Lyser abs,antispinn,aibag og bremselampe. Er litt for mange til å bare gjette seg fram. Speddometer har også sluttet å fungere. HELP. Endret August 30, 2016 av færskingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 Antispinn/abs og speedometer kan være følgefeil på abs-føler venstre framme (troor jeg, eller var det høyre?). resten er dessverre vanskelig å gjette seg fram til. Du har enten én kontakt i motoren og en på førersida, ved føttene dine, eller bare én av delene. Airbaglampe pleier vanligvis å være airbag passasjerside eller førerside under setet, men ingen kan gjette dette uten å få kjørt en skikkelig diagnose. Hvilken bremselampe gjelder det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
færskingen Skrevet August 30, 2016 Forfatter Share Skrevet August 30, 2016 (endret) 7 minutter siden, Shattered skrev: Antispinn/abs og speedometer kan være følgefeil på abs-føler venstre framme (troor jeg, eller var det høyre?). resten er dessverre vanskelig å gjette seg fram til. Du har enten én kontakt i motoren og en på førersida, ved føttene dine, eller bare én av delene. Airbaglampe pleier vanligvis å være airbag passasjerside eller førerside under setet, men ingen kan gjette dette uten å få kjørt en skikkelig diagnose. Hvilken bremselampe gjelder det? Det er den samme lampa som lyser når håndbrekket er på . Har kontakt i motorrommet ja.Prøvde å få kjørt diagnose,men bilverkstedet fikk ikke kontakt med noe som helst.Er det kun merkeverksted som kan gjøre det? Endret August 30, 2016 av færskingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå