bimmers89 Skrevet September 2, 2016 Share Skrevet September 2, 2016 (endret) Hei problemer med at batteriet tappes for strøm igjen men denne gangen for jeg alltid start. dag 1: ladet opp batteriet skikkelig, etter full lading koblet jeg til måleinstrument og malt ma. etter at bilen går til sleep modus (da p-lyset slåkner) trekker den 0.02ma !! dag 2 : laser opp bilen smekker igjen låsen på bakluka, laser bilen. måler volt til 11.98 uten tenning, med tenning måler jeg 11.68v. skal jeg ikke ha 12.7v ca?? ingenting som trekker strøm fra bilen. dag 5 11.95v og 12.20 v sleep modus tenning på: 11.68v. hva skjer? jeg byttet,mulf modul som trakk strøm, denne er nå iorden. byttet til agm batteri,prøvd batteri fra en annen bil-funnet I orden. koblet ut dynamo for å se om den trakk strøm-funnet iorden byttet ibs sensor, men jeg for ingen feilmeldinger inne ved ccc der hvor discharge bla bla bla star.ingenting! hvordan koder jeg ny ibs? ved batteribytte koder man ibs en også?? trenger virkelig hjelp er det sånn den skal være?? Gjelder 04 mod e60 535d Endret September 27, 2016 av bimmers89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet September 27, 2016 Forfatter Share Skrevet September 27, 2016 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Det høres ut som litt lav spenning, men ikke urovekkende ved belastning. Ellers koder man nytt batteri med feks inpa. Ny ibs kjenner jeg ikke til, men tror man må bruke rheingold om det er noe koding der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2016 Hvordan koder man batteriet med inpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=532315 Men dette er registrering av batteri skifte, og ikke endring av batteri størrelse evt type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Oktober 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2016 har problemer med lyktespylerne. dette virker ikke.hva kan det være ? skal denne egentlig virke når jeg pusher på spaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Oktober 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2016 vet ikke hva som skjedde jeg men bommet på feil tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Oktober 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2016 ingen feilkoder på lyktespylepumpe heller ?for man feilkode på dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå