Stian Henriksen Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 (endret) hei jeg har en (bmw e36 320 m50b20 1994 mod) som lekker olje opp av pluggene.. har en mistanke om at det kan være gåen toppakning, har dere noen andre forslag til hva det kan være? eller noen tips til hvordan jeg bytter en toppakning så gjerne kom med tips og videoer, lurer også på hva slags verktøy/utstyr jeg trenger, og hva jeg må være nøye på! tar i mot all hjelp har aldri skrud på en topp før.. Endret September 5, 2016 av Stian Henriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusE34tds Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Toppdekselpakning som er defekt:) Stian Henriksen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ko36 Skrevet September 7, 2016 Share Skrevet September 7, 2016 Toppdekselpakning som er gåen samt bytt O-ringene for tennpluggjennomføring. Hadde samme problem med min Stian Henriksen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Henriksen Skrevet September 8, 2016 Forfatter Share Skrevet September 8, 2016 hei, får man med alt på bilde? altså følger de pakningene som skal ligge rundt pluggene med? https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/813 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet September 8, 2016 Share Skrevet September 8, 2016 alt følger med ja Stian Henriksen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå