Robin L Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 (endret) SOLGT Endret September 28, 2016 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 6, 2016 Forfatter Share Skrevet September 6, 2016 Koster ca 5000 på GS. På siden til GS kam man også laste ned tüvpapirer til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Etik39 Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 byr 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 6, 2016 Forfatter Share Skrevet September 6, 2016 Notert. Lar det stå litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 Hvordan var passformen og montering av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 9, 2016 Forfatter Share Skrevet September 9, 2016 jeg vet ikke. men den var heelt feil tin min msport touring diesel iallefall. hvis ikke hadde jeg satt den på. får jeg ikke solgt den så får jeg bare ett verksted til å tilpasse den. men jeg kjøpte supersport til min e38, og der var passformen perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 9, 2016 Forfatter Share Skrevet September 9, 2016 momteres ca ved bakakselen på bilen forresten. bruker orginale gummioppheng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet September 11, 2016 Share Skrevet September 11, 2016 Nei, har en 520i sjøl og lurte på om du hadde noe erfaring med den på en 520i. Men hvor holder du til da? Kan plukke den opp neste uke for 1500.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 13, 2016 Forfatter Share Skrevet September 13, 2016 har dessverre ikke noe erfaring med den på 520. men en kompis hadde en 523 for noen år siden med supersport på,rimelig sikker på at det er samme eksose. var tøff lyd i den iallefall. holder til i kristiansund. kanskjer frakt på hurtigruten går an om du bor i bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 Har bekjente på Norlines, de som har ansvar for gods transport via Hurtigruten. Kan sikkert fikse noe der, hvis du har mulighet til å stikke innom nærmeste Norlines terminal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 14, 2016 Forfatter Share Skrevet September 14, 2016 Ikke noe problem og levere den nedpå terminalen deres nei. Mener de holder til tett ved der hurtigruten legger til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå