Rollaug Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 Hei. Tenkte eg skulle prøve å skifte ut musikken som forrige eigar hadde lagra på harddisken i bilen. Men dette skulle visst ikkje vere så lett. Etter å ha søkt gjennom uttallige postar på ulike forums, så er eg ikkje noko klokare. Eg har prøvd å trykke på options-knappen på alle ulike nivå og menyar under cd/multimedia, men eg får ikkje opp noken alternativ på å slette eller legge til musikk. Einaste eg får som valg er å velge "random" slik at den spelar sangane som allereie er der, i tilfeldig rekkefølge. Eg har ein e61 525xd 2009 modell, med CIC navi professional. Håpar nokon kan hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 Det skal være denne stien: CD/Multimedia -> Music collection -> Options -> Delete Music Collection Eventuelt prøv dette: When you have a track highlighted move the iDrive controller to the right rather than pressing it down. It will give you the option to delete it. Same process for folders. Just make sure what you are deleting is highlighted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollaug Skrevet September 6, 2016 Forfatter Share Skrevet September 6, 2016 Har prøvd alt dette. Men alternativa som står der dukkar ikkje opp på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 Snedig, var ute og sjekka i bilen min nå, funker der. Det er dog en E91, men samme årgang som din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollaug Skrevet September 6, 2016 Forfatter Share Skrevet September 6, 2016 Ja. Det skal vere slik på min og. Men av ein eller anna grunn så får eg ikkje opp det menyvalget. Så eg lurer på om nokon har ein ide om kva problemet kan vere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå