Eirik Paulsen Skrevet September 7, 2016 Share Skrevet September 7, 2016 Har for høye utslipp co2 på bilen, Luftmengemåleren er gåen, kan det være grunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 7, 2016 Share Skrevet September 7, 2016 Du må lese ut feilkoder på bilen din. Når du kobler ut LMM-en så går bilen din i nødmodus, da er det ikke umulig at fuskingen forårsaket av en sensor forsvinner. Jeg tipper at du har et sensorproblem og ettersom det er et par av de på M50 så hadde jeg lest ut både feilkoder og livedata før jeg kastet masse deler på bilen. Du kan forsåvidt sjekke om du drar inn falskluft noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Paulsen Skrevet September 7, 2016 Forfatter Share Skrevet September 7, 2016 bilen fusker og kubber når jeg kobler til LMM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 7, 2016 Share Skrevet September 7, 2016 Ja, jeg har lest den andre tråden din. Anbefalingene min er fortsatt de samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Paulsen Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 har sjekket for falskluft og skal nå sjekke for diagnose. Vet du om defekt lambda kan gjøre at den kubber når jeg kobler til LMM. Og vil defekt lambda komme på en diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 Defekt lambda kan skape krøll. Du vil enten kunne se det på diagnose eller på live-data. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå