Lofnes88 Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 Eg lure på å kjøpe meg enn 520d, type 09-10 modell, men d seiest at dei har enn svak het for register havari, er d enn bekymring eller er d helst på eldre motoren fra 04-07? er der andre ting eg evt burde sjå etter? på førhand takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 For å få hjelp med det du spør om, er det hensiktsmessig å lage en emnetittel som beskriver hva du lurer på. Emnetittel "hei" er ikke særlig informativt, og skaper ingen nysgjerrighet hos brukerne. Jeg har endret tittelen for deg, men husk det til neste gang. 520d etter 09/2007 har N47D20. Biler før denne datoen har M47D20. Det er i hovedsak N47 (altså på de senere utgavene) hvor problemet med registerkjedet har vært en svakhet. Mange biler er omfattet av en fabrikkinnkallelse fra BMW, så det kan være verdt å sjekke opp om den aktuelle bilen du ser på har vært inne for kontroll/utbedrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå