artofdesign Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 Jeg ønskjer helt skjult tilhengerfeste, og ikke synlig kapping av bakfangeren. Er det noen som kjenner til hvilket merke som fungerer på denne måten? Jeg skal la et verksted gjøre jobben, men det virker som om verkstedene er usikre på om det blir synlig kapping i fangeren eller ikke. Er det noen som har erfaring med dette og montering av tilhengerfeste? Gjelder en BMW 520ia touring, 2008 mod med ryggesensor og nivåregulering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 (endret) Sjekk http://www.haagen.no Kjøpte her Oris avtagbart til min E60, ingen kutt i støtfanger og etter mitt syn god pris. Endret September 15, 2016 av Kruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet September 15, 2016 Forfatter Share Skrevet September 15, 2016 Takk for tips. Er dette montert på ditt profilbildet? I så fall er det veldig usynlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 Du kan også ettermontere elektrisk hengerfeste på din bil, siden du ikke har m-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 On 15. september 2016 at 10.25, artofdesign skrev: Takk for tips. Er dette montert på ditt profilbildet? I så fall er det veldig usynlig Ser ingenting av dette før du har på kula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet September 23, 2016 Forfatter Share Skrevet September 23, 2016 Jeg har vært i kontakt med GS bildeler som anbefaler Westfalia. Westfalia produserer den originale BMW utgaven, så varen er identisk foruten at det vil mangle et delenummer fra BMW. På modellen E61 med facelift (og uten M-tech karroseri) blir det ingen kapping etc. Hurra. Herligheten kommer på 12.000 kr inkl mva, arbeid og deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå