Marius Formo Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Noen som har mellomaksling liggende som kan selges? Bor ved Lillehammer, men kjører gjerne ett stykke vis dealen er bra! ☺️ Kontakt meg gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 (endret) Jeg har kjøpt mellomaksling som skal komme fra E34 M5. Denne skal nok være lik som 535 siden kassene er omtrent like og samme bakstilling og 210 diff. Er usikker på om det er rett aksling som jeg fikk. Er det noen som vet nøyaktig lengde på 535 eller M5 aksling så kan jeg måle? Eirik. Endret September 23, 2016 av Eirik Viste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 er nok lengde forskjell på 535 og m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Ok. Så det er forskjellig lengde på kassene da? Bakstillingen og diffen har i alle fall samme mål. Noen som vet lengden på 535 akslingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 ja 260 kassa som kommer på s38b36 er lengre en en vanlig 260 kasse, du ser m5 kassa har på en måte en spacer mellom baklokket å huset, å s38b38 som stort sett kom med 280 kasse er jo også lengre en vanlig 260 kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå