tobbis Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Hei! Skrudde ned eksosen igår for og komme til mellomakslingen. Når jeg skulle løse mutterene fremme ved eksosmanifolden klarte jeg og vri av 2 av de 3 gjengene som stikker ut fra manifolden...er det noe triks for å fikse dette? Eller blir jeg bare nødt til og kjøpe en ny manifold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Prøv å slå de ut (Kan hende de står på splines) hvis ikke så tar du å borrer de ut og setter i vanlige bolter eller sveiser i noen pinnskruer/gjengestenger e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 står på splines, står godt der. kapp med tynn kappeskive på vinkelkutter, så utvides hullet litt. lettere å banke dem ut da. så kan du sette inn vanlig bolt med mutter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 Takker for svar! Skal prøve det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå