John Kr Skrevet September 22, 2016 Forfatter Share Skrevet September 22, 2016 Kommer til å ta denne service uansett, har også hørt (rykte) at når bilene er nye så er de ikke helt fylt opp, dette for å spare penger... Ikke vet jeg om dette stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Oktober 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2016 Jeg mangler 100 gram etter 5 år, er det normalt? Om jeg merker noe vesentlig forskjell er jeg ikke helt sikker på, men litt kallere kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 Da jeg kjøpte min 04/1998 E39 i 2011 så ble det etterfylt 335g da jeg hadde den på service. Jeg hadde ny service på anlegget i 2016 (5 år etter), selv om den fortsatt blåste kaldt og godt, og da ble det på ny etterfylt omtrent like mye. De tar ganske mye gass disse gamle AC-anleggene, 1210+-25g. At man må etterfylle 100g etter 5 år ser jeg på som helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Oktober 19, 2016 Share Skrevet Oktober 19, 2016 Jeg slet med ulyd i AC pumpa, men slet ikke med mangel på kald luft fra klimaanlegget. Et eller annet sted i denne tråden ble det nevnt at gassen inneholder olje som skal smøre systemet. Stakk til GS i Skien og fikk fylt på 622 gram og ulyden forsvant! Takk for informasjonen. Trodde etterfylling av gass kun var noe man gjorde når AC sluttet å fungere. Daniel80 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Oktober 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2016 Da var den nesten tom da, oppfatter at det går på ca.800 gram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå