Pesslaad Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Hei. Vurderer å chippe min 525XD E61 som er en 2008 modell. Hvor mye kan disse chippes til å må det gjøres noe mere med bilen vis dem chippes til maks effekt? Hvor mye tåler girkassen på disse bilene? Takker på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Automat eller manuell er jo vesentlig her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 Automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Dette har jeg og andre forklart noen ganger før. Denne har tilsvarende kasse som 2,0d, og den er ikke egnet til noe særlig økning i dreiemonet før på relativt høyt turtall. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 Jo har lest litt på preface angående chipping, og her ble vell det sagt at chippingen ble satt opp sånn gradvis at alle kreftene ikke kom med en gang når man dro på og kom gradvis om jeg husker korrekt? Har ikke lest på facelift hvordan den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå