///frank Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Hei. Må bytte frontlykten på X5en pga ikke ble eu godkjent. Noen her som har byttet dem? Må man virkelig av med forskjerm da den går rundt lykta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Hva er galt med de som er? Om de er matte kan de pusses ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet September 24, 2016 Forfatter Share Skrevet September 24, 2016 Hei. Selveste glasset e masse sprekker i sæ. Så det går ikke an å pusse ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Pga dårlig løsning med bilde opplasting her på forumet får jeg ikke lagt opp bilder, men se i M5 tråden min på hvor mye sprekker det var i mine lykteglass før polering. Alt gikk bort med litt puss/polering. Ble egentlig overrasket over at det var mulig å pusse opp igjen. Om det er sprekk helt igjennom lykteglasset så er det selvfølgelig ikle mulig å fikse men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet September 24, 2016 Forfatter Share Skrevet September 24, 2016 Hei. Takker før svara👍 Se bilder av mine. Ser ut som dem er bristet/kraket inn i plastiken. Hvilken produkter anbafaler dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Se bildene i denne tråden. Jeg brukte en pakke i fra bilnerden.no samt våtslipepapir for hånd. Våtslipepapir får du hos biltema. De har også en lykterestaurerings pakke, men har ingen erfaring med den. Det ser ut som at du har såpass mye at du må grovslipe sånn som jeg gjorde med våtslipepapir, men du kan jo prøve med det som følger med i pakkene først ^^ http://bilnerden.no/flexipads-75-mm-headlight-restoration-kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå