perarne83 Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Lårstøtteputen på comfortsetet mitt kan flyttes frem og tilbake uten bruk av motor. Hører at motoren går, men den flytter seg bare manuelt. Noen som har vært borti dette? Alt ser helt og fint ut under der, tydeligvis noe som er feil. I tillegg er det lite olje på tanken til baklukehydraulikken. Hvordan fyller man på dette? Må jeg demontere hele pumpen eller går det an å fylle på der den står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Slik er mitt passasjersete også. Fant en tråd på et utenlandsforum der de viste til at det var ett plasttannhjul som var knekt. Ifølge de, selges ikke tannhjulet løst, og en må bytte motor til å justere puten. 5series.net comfort seats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aagis Skrevet September 28, 2016 Share Skrevet September 28, 2016 (endret) Hydraulikk enheten må ut, da man fyller på i bunnen. Man trenger ikke koble fra noen slanger, så en relativt grei jobb Man trenger ikke demontere like mye som denne karen Endret September 28, 2016 av aagis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perarne83 Skrevet September 28, 2016 Forfatter Share Skrevet September 28, 2016 Er det normalt at det blir lite hydraulikkolje over tid? Det må vel kanskje leke en plass om det blir mindre der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aagis Skrevet September 28, 2016 Share Skrevet September 28, 2016 (endret) Ja, det lekker nok et eller annet sted. Jeg fant i alle fall litt hydraulikkolje i nærheten av hydraulikkenheten på min bil. Fylte bare på riktig mengde og den har fungert uten problemer i snart to år. Man kan høre når det begynner å bli lite olje i tanken. Endret September 28, 2016 av aagis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå