superfredrik93 Skrevet September 28, 2016 Share Skrevet September 28, 2016 Differensial til e36 m3 3.0 ønskes kjøpt! Eventuelt om noen tar på seg jobb med å overhale en med gåent lager? Takker for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Oktober 14, 2016 Share Skrevet Oktober 14, 2016 (endret) Hei. Kanskje kan vi gjøre en byttedeal? Jeg har en E36 M3 3.2 diff med ramme og diffbrakett. Denne kan brukes på din bil. Bærearmene og drivakslingene passer rett på 3.2 rammen. Mellomakslingen passer og på diffen. Jeg har en 3.0 bakstilling uten diff. Jeg skal ikke ha mer enn ca 250 hk i bilen der og trenger egentlig ikke 3.2 diff. Du har en kraftigere motor og 3.0 diffen er egentlig for svak for din motor. Innmaten i 3.0 diffen er lik som 325/328. Jeg må i så fall få noen til å fikse diffen du har. 3.2 diff med rammen er blitt veldig etterspurt og dyrt. M3 3.0 også, men de diffene kan ikke sammenlignes. 3.2 diffene tåler mye mer. Ta gjerne kontakt med meg på 92 22 65 44 så kan vi diskutere en eventuell løsning og hvor mye penger jeg må ha i mellom. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Endret Oktober 14, 2016 av Eirik Viste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superfredrik93 Skrevet Desember 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2016 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå