Gabz Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 Noen som selger? Gi et pip. Treverklister er ikke av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 skal ha liggendes noen sorte lister. tror eg har alle foruten midtkonsoll dekselet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 Midtkonsolldekselet som mangler på mitt sett er grunnen til at jeg bytter Dessuten er jeg ikke så veldig begeistret for det settet som alle kaller svart, men som er sånn blågrønt skjær i. Skal jeg ha svart må det være pianosvart, dessverre D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2016 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2016 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsjan92 Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 har de som er svart/svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2016 Ser ut til at jeg henter pianosvarte lister i morgen, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2016 Begge deler er nå kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå