Steff1f Skrevet Oktober 9, 2016 Share Skrevet Oktober 9, 2016 Hei, har en 320d xdrive uten m-sport, som jeg av praktiske årsaker har lyst til å montere led bar på... Noen erfaringer med dette ? Har lyst til å montere bak nyrer eller grill nedenfor. Hvilken led bar ? Evt 2 små ? Hvor kan jeg hente styrestrøm til ledbaren ? Er ny på forumet, så beklager om jeg har postet feil 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 9, 2016 Share Skrevet Oktober 9, 2016 Velkommen til Bimmers.no Det finnes mange tråder om dette fra før av. Husk å søke før du poster ny tråd. Tok et kjapt søk for deg : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steff1f Skrevet Oktober 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2016 Fant faktisk de trådene selv, og har googlet meg grønn, men finner ikke noen som faktisk har montert led bar bak nyrer, eller i grill under og hvordan man på best måte gjør dette på e90. Derfor spørr jeg i forumet her, for å finne den beste måten å gjøre det på mtp demontering, festing, fabrikering av fester, styrestrøm osv. Vill ha dette så clean og gjemt som mulig, men er usikker på om jeg gidder å demontere halve bilen for å få dette til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå