Heischann Skrevet Oktober 10, 2016 Share Skrevet Oktober 10, 2016 Hei, Er det noen her som har tips til hvor en best kan skaffe seg koblingsskjema til min BMW x5, e70 2010mod? Ser noen utgaver på ebay osv, men mulig noen har disse på dvd eller annet medie og vil selge fra norge? Jeg har ca 3 ampere lekkasje som jeg feilsøker på, hvor ingen av sikringene gir utslag når bilen er i sovemodus og alle er ute samtidig. Fått tips på dørhandtak (CA) og diesel fuel heater som jeg også har sett jeg har en feilkode på (4B1C), men rart om ikke den går via sikringene osv?? Tips mottas gjerne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 10, 2016 Share Skrevet Oktober 10, 2016 Rheingold har koblingsskjema. Måler du samme strømtap med ingen sikringer i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heischann Skrevet Oktober 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2016 Takker for tips ang Rheingold ... Ja, har hatt ute samtlige sikringer etter at bilen er i sovemodus. Kjørt et tang-ampere meter på minus kabel til batteriet og ser ca 2,6 - 3 ampere - deretter sett at den kjukkeste kabelen som går fra pluss koblings brettet på batteriet har samme måleverdi. Derretter har jeg sett at det må være kabelen som går til sikringsboksen under hanskerommet da denne også viser samme verdi... Gjerne hovedkabel frem til denne sikringsboksen som også gjerne forsyner videre til andre plasser. Har sjekket plusskabel på dynamo og den viser verken strømtrekk eller tein til gnist når man løsner kabel. Som sagt fått tips av bavaria at dem har hatt problemer med to ting: Dørhandtak ifm comfort access, samt diesel heater - hvor jeg tenker at det kan være diesel heater da jeg har en feilkode på den... men skulle gjerne likt å sett litt wiring diagram ja hvorpå jeg har funnet en download nå her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heischann Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2016 Ok, har funnet feilen: Lokaliserte og dro av pluggen på 'Fuel-filter heater' og dermed forsvant ca 3 ampere fra målinga... Var også veldig varmt. Fikk også denne linken til å fungere anående WDS: http://www.bmw-planet.net/diagrams/release/en/e70/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå