Gå til innhold

Selvvask med svamp i Trondheim


Anderspr0
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. 

 

Bor i ett leilighetskompleks uten muligheter for å vaske bilen (parkeringskjeller har jeg)

Finnes det noen steder der man kan ta med egne produkter å vaske bilen med svamp?

Brukte 80 kr med selvvask på Circle K, og bilen blir jo ikke i nærheten av ren 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker selvvasken på Shell Elgeseter. Er i en garage så slipper gjennomtrekk også. Har stått der lenge uten at noen har sutra over at jeg brukte mye tid. Semi-innendørsvasken ved dekk1 i Haakon VIIs gate er moderne og fin, men ellers ikke noe å skryte av.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Otis skrev:

@HansErik

De hadde så dårlig lys der, så begynte de med skilt om at man ikke ha medbrakt såpe å bøtte. Da slutta jeg der, mulig det er endret etterpå. 

Da har det dessverre skjedd ting de siste par årene. Hele poenget for meg var å kunne ta med seg medbrakt :)

Likte også godt at de ikke tok seg betalt for tiden man står der, samt at det er åpent hele døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 15. oktober 2016 at 22.25, Otis skrev:

@HansErik

De hadde så dårlig lys der, så begynte de med skilt om at man ikke ha medbrakt såpe å bøtte. Da slutta jeg der, mulig det er endret etterpå. 

Sto på vasken der at man ikke kunne bruke den tll å spyle, men var ment for å blande såpe og vann (i bøtte). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...