oajakob Skrevet Oktober 17, 2016 Share Skrevet Oktober 17, 2016 Hei er det noen på østlandsområdet som har tid/kan programere ny webasto på bilen min... E38 730d 2000mod sms 91879452 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 17, 2016 Share Skrevet Oktober 17, 2016 Se i listen i den eksisterende tråden om noen kan hjelpe deg og er i nærheten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 (endret) Nå har jeg prøvd å sende mld til flere om koding, kun Saltkjelen som svarte...så da spør jeg på nytt: Er det noen som tar på seg jobb med å kode inn ny webasto på bilen min (mot et lite vederlag selvfølgelig)?? ...er en 2000mod E38 730d...har montert ny webasto da den gamle tok kvelden. Er her på østlandet (bærum) i noen dager...har datamaskin med div programmer, men ikke kunnskap til å få det gjort... Mvh Odd Arne Jakobsen tlf 91879452 Endret Oktober 18, 2016 av oajakob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå