gullsakar Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 Hei. Har et par ting jeg skal gjøre før vinteren. Noen som tør estimere ca tid dette vil ta? Har god skruerfaring men dette har jeg ikke gjort før. 1. Bytte ut senkefjærene foran til originale. I denne sammenheng bytter jeg fjærbeinslagerene også. 2. Bytte olje på servo Det siste blir å heve luftbelgene bak med diagnose men det får jeg la et versted gjøre da jeg ikke har slikt utstyr og erfaring. Andre tips og triks mottas med takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 1. Ca 2-3 timer alene og rett fjær verktøy. 2. Ca 1 time om du skifter tank også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Oktober 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2016 Høres nok plausibelt ut det ja. Men er ikke servotank en del av hele pumpen? Ser sånn ut på GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 Mye mulig. Antok at den var en egen del jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå