Janmax Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 Hei.hvor kjøper dere Bremseskiver og klosser til bmw f10 520da 2012 mod ? ser prisene varierer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 Zimmermann skiver er ca 500,- billigere per stykk foran hos Koed, enn GSbildeler. Så der er jo valget enkelt. Klossene er 68,- dyrere hos Koed enn GS, så der burde du kjøpe fra GS. Klossene er antageligvis sammenlignbare. Men Koed kan jeg ikke se merket på klossene slik som på GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janmax Skrevet Oktober 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2016 http://m.mister-auto.no/no/bremseskiver-foran/bmw-5-f10-520d-184hk_v33010_g900007.html Er dette brukanes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 Ja, det er jo det. Brembo og ATE er jo greit det. Eneste som taler til fordel for Zimmermann er jo at de er ferdig lakkerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 10 timer siden, Otis skrev: Ja, det er jo det. Brembo og ATE er jo greit det. Eneste som taler til fordel for Zimmermann er jo at de er ferdig lakkerte. ATE-skivene i linken er lakkerte. Jeg sjekket ATE sin online-katalog. Sjekket Brembo sin online katalog også og de skivene er også "belagte" ("UV coating"). (sjekket at det var samme ref.-nummer i linken og de skivene jeg så på i katalogene) Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 Det er overraskende stor prisforskjell mellom originaldel og gode alternativer på F10 bremsedeler... Er det fordi modellen er så ny at man KAN ta seg så godt betalt? (eierne er velstående og betaler det det koster uansett...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå