Frankesen Skrevet Oktober 27, 2016 Share Skrevet Oktober 27, 2016 Har en 2009 X 3 E 83 som jeg skal skifte rattdekselet på. Det er et M sport ratt. Jeg mp først få tatt bort airbagen i senter. Sitter den med 2 skruer i front, eller må jeg skru av den med 4 skruer. Ser at det er stanset ut hull på baksiden av rattet, men må eventuelt stikke hull på gummien. Noen som kan forklare hvordan jeg går fram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankesen Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2016 Ingen som vet noenting om dette????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Oktober 28, 2016 Share Skrevet Oktober 28, 2016 Sjekk YouTube. Airbaggen sitter på to klips som kan dyttes på med f.eks en T-30 torx. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 29, 2016 Share Skrevet Oktober 29, 2016 Er det ikke bare selve deksel i plast som du skal bytte ? Regner med att du har ett slitt deksel ( disse har en elendig kvalitet kledd i plastlignende materiale som tåler lite ) Da trenger du ikke ta av Airbag for å bytte (Skruer sitter bak ratt til deksel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankesen Skrevet Oktober 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2016 Ja, det er riktig, skal kun skifte plastdeksel som sitter rundt airbagen, og bryterpanelene på hver ratt eike. Er det slik at jeg mp skru ut skruene bak på rattdekselet. Virker ikke som det er noen hull til skruer i det nye plastdekselet, kun pressepunkter/klipspunkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 29, 2016 Share Skrevet Oktober 29, 2016 Du finner hull bak ratt til deksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå