Alexz0r Skrevet Oktober 29, 2016 Share Skrevet Oktober 29, 2016 Jeg har en Bmw 320i 2005 mod, jeg var nettopp ute å kjørte da jeg fikk beskjed om at det måtte fylles olje. Straks etter dette begynte motorlampen og lyse. Jeg var da heldigvis bare 500 meter unna en besinstasjon og fikk fylt olje. Problemet er det at motorlampen fortsatte å lyse men tok sjansen på å kjøre hjem siden det bare var 1km og bilen oppførte seg som normalt. Kan motorlampen ha blitt utløst pga oljelampen og da ikke vil forsvinne igjen? Noen som har hatt lignende erfaringer eller vet hva som eventuelt kan ha skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Oktober 30, 2016 Share Skrevet Oktober 30, 2016 Det er kun en måte å finne ut hvorfor motorlampen lyser, og er å koble på diagnose system. Enten via verksted eller om du skaffer deg selv. Kreves også litt kunnskap for å bruke det. Motorlampen tennes når det oppstår viktige feilkoder som gjelder drift av motoren. Men feilkoden(e) må leses. Men det kan jo være en sammenheng her....det blir bare gjetting. Du kan kikke i diagnose tråden her inne om det bor noen i nærheten av deg som kan hjelpe med diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå