JonArne Skrevet November 1, 2016 Share Skrevet November 1, 2016 Hei. Har litt problemer med 725tds'en min. Først så startet det med at det ikke var diesel i rørene. Byttet øverste del av pumpa, så nå er det diesel i rørene, men den starter fortsatt ikke. Er det noen her s har ett tips ? Øverste delen av pumpa kommer ikke fra pumpe med samme serienummer, kan det være årsaken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonArne Skrevet November 3, 2016 Forfatter Share Skrevet November 3, 2016 Update Nå er det såvidt den starter, akkurat så den ikke starter liksom har flytta pumpe hodet heelt bakerst. den hadde vels startet med pumpehodet helt bakerst ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 3, 2016 Share Skrevet November 3, 2016 Utifra hva trf har sagt så er 1/10 mm nok til at den ikke starter. Når det er sagt så aner jeg ikke hva som er grunninnstilling, men antar du må statisk justere først på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet November 5, 2016 Share Skrevet November 5, 2016 On 3.11.2016 at 22.53, Otis skrev: Utifra hva trf har sagt så er 1/10 mm nok til at den ikke starter. Når det er sagt så aner jeg ikke hva som er grunninnstilling, men antar du må statisk justere først på en måte. Det har du rett i, knota mye med dette selv ved bytte av pakning i pumpa. Er ufattelig lite som skal til, et lite kakk som ikke er synlig utgjør relativt stor forskjell. Hvis du har flytta lokket helt ut av grunnstilling kan det bli vanskelig å få justert den inn skikkelig. Det er mulig, men da vil jeg anbefale deg å bruke diagnoseprogram, f.eks INPA slik at du får frem dieselmengden, gjør det litt lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå