Hollabaloo Skrevet November 2, 2016 Share Skrevet November 2, 2016 (endret) Bruker nå standard bremseklosser og er fornøyd med de, men det blir endel støv. Så lurer på om jeg skal forsøke keramiske klosser neste gang. Textar f.eks. har en serie de kaller epad. Noen som bruker keramiske klosser og kan dele noen erfaringer? Endret November 2, 2016 av Hollabaloo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet November 3, 2016 Share Skrevet November 3, 2016 Hei, To sesonger nå med EBC Redstuff. Kjørt to ganger på Rudskogen, totalt ca 18 000km. Støver mindre enn originale klosser. Må nå bytte fremme, bak ser de nesten nye ut. Går nå over til Yellowstuff for å teste hvordan de er i forhold. Syns levetiden var litt kort totalt sett med tanke på kun to besøk på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 3, 2016 Share Skrevet November 3, 2016 Bruker selv disse: Ble lei av originale som pep (alt ble selvsagt smurt), lagde bremselyder, små vibrasjonen ved kraftig ned bremsing og ikke minst bremsestøv. Med disse ble alt vekke ...støv kommer det uansett, men merket stor forskjell. Om disse fungerer like optimalt på originale skiver vet jeg ikke, ble lei de og. Disse fungerer hvertfall veldig bra på MTEC skiver som jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gk740ia Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Byttet i sommer skiver og klosser på min e71 til redstuff og ebc sport slissede skiver. Bremsestøv som gjorde felgene sorte i løpet av kort tid er stort sett fraværende nå så de kan anbefales. Gikk over til greenstuff på vår andre bil (e53) for et par tre år siden og det fungerer også veldig bra med utrolig lite bremsestøv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå