Tony Soprano Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 (endret) Er det en omfattende jobb å programmere inn turtallsvisning og blinklysindikasjon på Head Up Display på min 08' 630 ? Dette er vel de eneste funksjoner man kan legge til,og hvilket diagnose/utstyr kreves ? På førehand takk 😊 Endret November 8, 2016 av Tony Soprano Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 (endret) Nei, dette er ikke vanskelig. Klarte det selv, uten noen form for tidligere erfaring med NCSEXPERT. Husker ikke 100%, men sånn ca: CAPPL: HUD_M aktiv CAPPL: MDrive aktiv HUD: M_SPORT_HUD aktiv Mener også det var Nettodaten i HUD som skulle ha denne "kalibreringen"(ihvertfall på 525d): B 00307000,0010,E9,FE,00,70,C9,B0,9F,A2,A5,D1,00,42, 3B,2E,21,14 Fordi turtallet er kalibrert for M5, så turtelleren matcher ikke din bil. For blinklys: BLINKER_AUSSTATTUNG aktiv Helt sikkert noen andre her inne som har mer peiling(jeg er absolutt ingen ekspert), men håper jeg ga deg en slags pekepinn ihvertfall. Lykke til! Endret November 8, 2016 av Popza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 8, 2016 Forfatter Share Skrevet November 8, 2016 Takker Popza 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 (endret) Hvilket utstyr må man ha ? Anbefalinger og link til butikk/nettsted ? Endret November 11, 2016 av Tony Soprano Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Står i min signatur. Trykk på linken for produkt. Programmet er NCS Expert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå