Eivind_E39 Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Har litt problem med min Bmw E39, har vært ganske lenge egentlig. Får opp gul varsellampe for motor. Fikk ikke bilen igjenom EU P.G.A høyt CO. Bilen bruker mye bensin, stussen blir svart som en dieselbil. Går ellers helt fint for utenom at den ligger i litt høyt turtall i oppover bakker. Har byttet tre lambdasensorer, skiftet veivhusventilasjon og innsugsbjelg. Men har ikke byttet LMM enda. Noen som har vært borti det samme og fått fikset dette? Har prøvd å søkt i gamle tråder her og mye på google men ikke funnet noe fornuftig enda! feikoder_BMW.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Ikke bare vanos feil da? Altså dårlige pakninger? Det er en kjent svakhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind_E39 Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 Det har jeg ikke sjekket enda, men det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå