sydenfareren Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 (endret) Noen her inne som har erfaring med tacker eller GPS sporin av bilen? Må være FG godkjent. Så at defa hadde noe, men vil gjerne høre fra dere som har eller har hørt om noe som er brukenes og grei i pris.... På forhånd takk. Endret November 9, 2016 av sydenfareren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Jeg brukte de her og IF godkjente dem slik at jeg fikk halvert prisen på forsikringen.https://guardsystems.no/ sydenfareren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmer Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Hei ! Bruker samme tracker som Kjennern, fungerer utmerket. Testet da jeg var på ferge til DK. Fikk signal og posisjon selv om bil var plassert et godt stykke ned i ferga, anbefales !! sydenfareren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet November 10, 2016 Forfatter Share Skrevet November 10, 2016 Takk for tilbakemelding. Da har jeg sendt mail til dem. Betaler dere mnd abonnement? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Betalte vel ca 2000 for montering og enhet med ca 1000 i året for tjenesten. Priser kan ha endret seg nå da jeg ikke har den bilen mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet November 13, 2016 Forfatter Share Skrevet November 13, 2016 Dem skulle ha 2000 for hardware og 1450 i abo i året... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 13, 2016 Share Skrevet November 13, 2016 Synes ikke det er så galt, bra tjeneste de har. Jeg sparte over 10.000 i året faktisk på å ha sporing i forrige bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 Var ikke alt for dyrt det. Jeg fikk beskjed fra forsikrings selskapet (sparebank1) at jeg måtte ha det for å få forsikre bilen. Greit å høre at andre har positive erfaringer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå