Skulebollen Skrevet November 10, 2016 Share Skrevet November 10, 2016 Hei! plages med idrive hjulet på min e61 med CCC. Blir ikke klok når jeg googler så prøver her. idrive hjulet funker fint og navigere rundt på skjermen med, men når jeg skal trykke enter, alså trykke ned hjulet så skjer det ingenting. Avogtil låser den seg slik at den går innpå ting av seg selv. alså trykker enter. Har demontert hjulet og montert sammen uten og finne noe galt. noen tips her eller er det bare og inne tak i ett brukt ett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet November 10, 2016 Share Skrevet November 10, 2016 Ligger flere videoer på Youtube om dette problem å hvordan det fikses. Som jeg skjønte det på de jeg har set, så er det dårlige lodding på printplaten som har skylda. Er du god med loddebolt type liten spiss så er det video å finne for hvordan dette fikses. Alternativ er å bytte hjul. Er samme problem på E90 hvor jeg har hatt problemet. Nytt hjul kjøpes billigst på eBay. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 Eneste videoene jeg har funnet er av ett annet hjul enn det jeg har. Dette er vel kanskje til e90? Ser vertfall ikke slik ut på e60.. Ser det er trykkpunkt der han lodder, dette er det ikke på mitt kretskort. Så noen tips til guider/videoer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå