Kegel Skrevet November 13, 2016 Share Skrevet November 13, 2016 Hei! Noen som vet om alle GS6-53DZ er like kraftige? Ser de kommer i flere biler som E60, E90 og E8x. Har lagt merke til at det er flere "underkoder" på kassene som f.eks JGG, HGD, JGDD etc. Er på jakt etter en kasse jeg skal sveise om og bruke på en s38 turbo og vil gjerne unngå å kjøpe en som er svakere enn andre. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 13, 2016 Share Skrevet November 13, 2016 Uten å ha sett på alle disse så vil jeg tro de alle er tilsvarende sterke. Dette fordi det er "53" i navnet som er rated toque capacity. Mao, 530Nm. De tåler natulrigvis lang langt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kegel Skrevet November 13, 2016 Forfatter Share Skrevet November 13, 2016 Mm, var det jeg også tenkte, men blir litt usikker når man ser at de blir brukt på 125d. Ser også at styretappen til svinghjulslageret mangler på nyere 3serier kasser. Ser ut som tappen stikker ut i fra veiv/svinghjul på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 13, 2016 Share Skrevet November 13, 2016 125d utviklet 40Nm med enn motoren denne kassa først kom på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå