Gå til innhold

520d F10 Charging Fault


BMWbørge
 Share

Anbefalte innlegg

Morn Bimmers.. jaja. i morges kom denne feilkoden... charging fault.  synes jeg hørte noen ulyder. hadde ikke tid til panseråpning, måtte rekke toget. skal sjekke i kveld. har noen vært borti dette før.?det er altså ikke melding om at batteri må lades, men at det ikke lades! se bilde.  har ikke klart å finne noe spesifikt på nettet om dette. skal seff sjekke om det kan være ei reim som er av. (flott stavefeil av BMW der hehe)

Tips mottas med takk :-)

2016-11-14 06.52.14.jpg

2016-11-14_06_51_32.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det gjorde når den røk på min forrige bil.

Du har ikke garanti lengre?

De er nok dyre i innkjøp, men om du har noen spesialistforretninger i nærheten er det mulig å få den fikset der. Vet i alle fall at et firma i Bodø gjør det men vet ikke hvor du holder til i landet.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright, det var bare reima folkens!  den lyden jeg hørte var porten!  etter at jeg var ferdig med å fikse bilen, lukket porten, så smalt det.. fjærene rulla tilbake etc etc.  måtte muskelåpne den, få bilen ut....  blir en annen historie. Uansett, reima var hoppet av på en eller annen måte. fikk den på, testa. ser helt ok ut, ingen skader. skal kjøpe ei ny reim uansett og bytte den. har nok fått seg en karamell. se bilder. la ved et bilde av mekanikeren som hjalp mæ! :-) Ladespenning på topp.  Satser på at dette aldri skjer igjen. Ha en fin dag Bimmers!

2016-11-14 18.32.40.jpg

2016-11-14 19.29.32.jpg

2016-11-14 20.23.32.jpg

2016-11-14 10.33.24.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...