Kenneth Arnesen Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Hei! Har en BMW e39toruing som sliter med blank skjerm.. Lurer på om noen har tips til feilsøking har sjekka alle kabler og sikringer, feilsøkt med inpa og ikke funnet noen feilkoder. Har prøvd en annen CD rom for og se om det blei bilde da men uten hell.. Sitter det noen sikkeringer ett annet sted enn bak ved batteri og ved hanskerom?? Er det noe sted det pleier vøre kabel brudd eller dårlig kontakt? Viser 500 til den son kommer med tips som gjør att det løser seg mektig lei av dette drite nå vært sånn ett år siden jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Som oftest er det feil med DVD maskinen baki. Ta ut strømmen på DVD maskinen å se om det er bilde da. Er det det, så er det feil på DVD maskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Arnesen Skrevet November 14, 2016 Forfatter Share Skrevet November 14, 2016 Har prøvd og koblet den ut.. har til og med testa med en mk3 spiller jeg veit ffunker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Da kan det være feil på videomodul. Koble den fra og se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Arnesen Skrevet November 14, 2016 Forfatter Share Skrevet November 14, 2016 Takk for kjappe svar skal sjekke det opp etter jobb video modulen er den som sitter under CD drevet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Arnesen Skrevet November 17, 2016 Forfatter Share Skrevet November 17, 2016 har snart feilsøkt hele anlegget, har ikke sett under gulvteppet på kablene der men faen for noe dritt.. tror jeg hiver ut alt sammen og legger opp nytt til 2din og fikser meg fjernstyrt webasto i stede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå