Carlsius Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Jeg skulle ha byttet ut kanalene på en E38, har brukte kanaler fra en delebil som skal være rustfrie og kan sveises inn. Jobben går ut på å kappe ut det som er rustent og sveise inn de jeg har liggende eller lage noe selv(hva enn som er best). Noen her inne som jobber med dette eller kjenner noen de vil anbefale? Erfaringer er gull verdt, mye dårlig arbeid ute å går. Helst området: Telemark, Vestfold, Buskerud, Oslo/akershus. Alt av tips tas imot med åpne armer Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Sleng ut en tråd om bilen når du føler for det! For jeg vill se bilder av bilen og arbeidet. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet November 16, 2016 Forfatter Share Skrevet November 16, 2016 On 11/14/2016 at 22.50, Enes Yakici skrev: Sleng ut en tråd om bilen når du føler for det! For jeg vill se bilder av bilen og arbeidet. Gleder meg Ikke så mye å se enda, men kommer nok en tråd om ikke lenge. Selve arbeidet starter først når garasjen er isolert som blir en gang i Januar. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå