Eirik Viste Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 (endret) Har lekkasje i systemet på en E39 528ia, og vil bytte til fjærer. Hugget nettopp en annen Touring og har tatt vare på fjærene og de andre delene. Prøver å søke om det er en tråd som viser hvordan man fjerner belgene, men får ingen treff. Vet at det skal være enkelt, men fint hvis noen kan gi et tips om hvordan det gjøres eller henvisning til en tråd. Hilsen Eirik. Endret November 15, 2016 av Eirik Viste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Tar av det øvre gulv teppet der slanger og sånt går inn. Så er det klips der hvis jeg husker rett. Så på bunnen av belgen så er det en mutter mener den er 13mm pipe løsne denne så er det belgen klar for demontering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 Flott. Takk skal du ha. Ser at mutteren under skal av. Men fint å vite at jeg må løsne belgene fra bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 20, 2016 Forfatter Share Skrevet November 20, 2016 (endret) Har vært opptatt mange dager med andre ting, og skulle ta av belgene i går kveld. Sikkert ikke lurt å gjøre det når en er trøtt. Jeg har nok gjort tabben og pirket bort plastklipsene. Trodde de skulle bort og så vri en halv turn. Er riktig framgangsmåte å klemme inn plastklipset på begge sidene for å få løsnet belgen?Da må jeg i så fall bøye noen blekk og finne en måte å løsne belgen på. Er ganske trangt og håper å få det til raskt. En annen bil skal opp på firesøyleren. Endret November 20, 2016 av Eirik Viste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå